Region

Svet

Ristovski odbacio kritike Radoša Bajića: Govoreći o drugima, govoriš o sebi!

Lazar Ristovski odgovara na optužbe Radoša Bajića, govoreći o njihovom prijateljstvu i profesionalnim nesuglasicama. Saznajte više o njihovom odnosu i kako su se stvari odvijale.

Ristovski odbacio kritike Radoša Bajića: Govoreći o drugima, govoriš o sebi! Foto: Printscreen Youtube/K1

Lazar Ristovski je odgovorio na otvoreno pismo koje je Radoš Bajić nedavno objavio o njihovom odnosu. Bajić, poznati srpski glumac, režiser i scenarista serije "Selo gori, a baba se češlja", šokirao je javnost objavivši staru fotografiju sa Ristovskim na svom Instagram profilu, uz tekst pod nazivom "Opelo za jednu mladost". U svom pismu, Bajić je izrazio razočaranje i tvrdi da više ne prepoznaje svog nekadašnjeg prijatelja zbog pohlepe koja ga je obuzela.

Bajić nije štedeo reči kritike, pitajući se gde je nestao njegov "najbolji drug". Ristovski je prvobitno odlučio da ne komentariše detaljno ove tvrdnje, ali sada je odlučio da iznese svoj stav.

"Bez želje da dalje polemišem, želim ipak da dam kratak komentar na sve češće tekstove kojima Radoš Bajić napada mene, moj rad i moju ličnost, i to sve u trećem licu. Uvek je tako bilo, a i biće, da kada neko o nekome govori i piše, to uvek više govori o onome ko govori i piše, nego o onome o kome se govori. I najčešće je onaj koji govori upravo takav. Govoreći o drugima, govoriš o sebi. Ovde bih mogao i završiti moj odgovor, ali evo još koje slovo," rekao je Lazar Ristovski.

Ristovski je naglasio da bi njihovo prijateljstvo trebalo da ostane u prošlosti. "Naše prijateljstvo treba ostaviti tamo gde mu je i mesto: u dnevniku i ramu prošlosti. Ne treba se na njega pozivati i potezati kao argument danas. Naročito se ne bih bavio time ko je od nas moralniji, humaniji, ili bolji glumac i reditelj. Ljudi se cene i poznaju po delima, a ne po priči. Iza mene stoje i brane me moja dela. Dalje nek se dopisuje ko hoće i sa kim hoće."

Instagram objava Radoša Bajića

Dvojica glumaca su bili kolege sa klase, a tokom studentskih dana su bili vrlo bliski, što je Bajić istakao u svom pismu. On je takođe naveo da je želeo da Ristovski i Bogdan Diklić igraju u seriji "Selo gori, a baba se češlja", ali su oni to odbili. Ristovski se kasnije predomislio i zatražio ulogu, što je Bajić sa zadovoljstvom prihvatio.

"Odbili su me neki glumci. Na primer, imao sam veliku želju da u seriji igraju moji drugovi i klasići koji su danas veliki glumci, Bogdan Diklić i Lazar Ristovski, ali oni nisu bili zainteresovani. Kasnije je čuveni Dragan Nikolić prihvatio da igra ulogu Žote, koju Dik nije hteo, a kada je 'Selo gori' krenulo da hara, zvao me je Lazar i molio da mu napišem ulogu… što sam sa zadovoljstvom i učinio," ispričao je Radoš Bajić.

Viber

Autor: O.J
Izvor: svetplus.com